Das Q4Max Team hat für den gleichnamigen Quake4 Competition Mod einen Patch zum Download bereitgestellt der einige Fehler beseitigt. So klagten einige User über FPS Einbrüche und Lags, ausserdem wurde ein Vote Fehler behoben. Das komplette Changelog findet ihr im Klapptext. Den Patch einfach direkt ins q4max Verzeichnis eurer Q4 Installation kopieren. Natürlich ist die Datei bei uns lokal verfügbar! 🙂
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* fix: (Performance) player.def no longer loaded with precaching in the menu. This speeds initial load time, and also ensures that player related media is precached when in game.
* fix: (Performance) crosshair gui interaction optimised.
* fix: (Performance) HUD code optimised based on profiling.
* fix: (Performance) g_projectileLights removed. There never are projectile lights, so the code checking for them is dead code.
* fix: (Performance) Changes to the way ui_showgun is accessed.
* fix: callvote map now issues a „nextMap“ on the server after changing si_map. Was causing the map not to change correctly in some cases.
* chg: Original q4 crosshairs restored. Tweaked versions moved to higher numbers of g_crosshaircustom / g_crosshaircustom2. |
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